Γράφει ο Σωτήρης Καλαμίτσης.
Την επικαιρότητα μονοπωλεί μήνες τώρα ο γάμος των LOATKI [ελληνιστί ΛΕΠΟΚΩΛΜΠΕΡ (λεσβίες, πούστηδες, κωλομπαράδες, μπινέδες, ερμαφρόδιτοι)]. Και ξάφνου το σκηνικό αλλάζει. Τα ΜΜΕ ανακαλύπτουν τον «Άλλο άνθρωπο» που έπαιζε φρουτάκια με τις δωρεές τών φιλανθρώπων, που ετοιμαζόταν να αγοράσει ακίνητο με τις δωρεές των φιλεύσπλαχνων, που πουλούσε στη Ρουμανία τα τρόφιμα που του παρέδιδαν οι πονόψυχοι, που βραβεύθηκε από την ΠτΔ Κάθριν για το θεάρεστο έργο του, αλλά την αποκάλεσε μαλακισμένη, που είχε απολυθεί από εργοδότες του, που δεν είχε ιδρύσει αστική εταιρεία, για να είναι νόμιμος, που ανακάτευε τη φασολάδα μόνον με την παρουσία τηλεοπτικών συνεργείων που... που... Έφαγε, λέει, € 600.000 σε τζόγο από τα € 12-13 εκ. που είχαν συγκεντρωθεί από δωρεές. Σίγουρα ανήθικα όλα αυτά. Αλλά ξεχνάμε, ότι τα υπόλοιπα εκατομμύρια διατέθηκαν σε τροφή αδύναμων. Κάτι σαν το ίδρυμα του πατρός Αντωνίου [του πάτερ Αντώνιου που λένε οι μορφωμένοι] που μεγάλωσε και γαλούχησε υπό τη σκέπη του χιλιάδες παιδιών, αλλά έφαγε, λέει, η πρεσβειτέρα περί τα € 200.000, ενόσω εκείνος ασελγούσε επί ανηλίκων, όπως διαδόθηκε, διαψεύσθηκε, ξαναδιαδόθηκε, ξαναδιαψεύσθηκε κ.ο.κ.
Απαράδεκτοι, λοιπόν, και οι δύο. Ίσως να επιβεβαίωσαν τη ρήση της Μελίνας Μερκούρη «η φιλανθρωπία είναι προσβλητική», επειδή όλα όσα κάνουν οι φιλάνθρωποι πρέπει να κάνει το κράτος.
Τα βοθροκάναλα, λοιπόν, αφιερώνουν εικοσάλεπτα αναλύοντας τί είπε ο ένας, τί είπε ο άλλος, τί είπε ο άλλος άνθρωπος, τί είπε ο δικηγόρος τού άλλου ανθρώπου κ.λπ. Ελάχιστα λεπτά αφιέρωσαν στην κατάθεση της ΚΥΡΙΑΣ Μαρίας Καρυστιανού στη Βουλή. Δεν φρόντισαν να καλέσουν ανθρώπους από την πλευρά των χαροκαμμένων γονιών και να μας βομβαρδίζουν καθημερινά με τον πόνο αυτών των ανθρώπων και τις ευθύνες των πωλητικών για το έγκλημα των Τεμπών, μήπως και αφυπνισθεί η κοινωνία μας αναλογιζόμενη το εξής απλό «τί θα γινόταν, αν ήταν το παιδί μου μέσα στο τραίνο;». Ή διερωτώμενη: είναι σύνηθες να συγκρούονται δύο συρμοί και να προκαλείται έκρηξη; Τί να μετέφερε άραγε η εμπορική αμαξοστοιχία, ώστε να γίνει η νύχτα μέρα κατά τη σύγκρουση με την επιβατηγό; Ή ακόμη πιο πολύ: με ποιο σκεπτικό η Εισαγγελεύς του Αρείου Πάγου είπε στην κ. Καρυστιανού, ότι «αυτά συμβαίνουν» και της συνέστησε «να αναζητήσει παρηγορία στην Εκκλησία»; H κ. Εισαγγελεύς που, όπως και οι προκάτοχοί της, δέχεται κάθε μούρη, πωλητική ή μη, να της υποβάλει συνοδεία τηλεοπτικών συνεργείων μηνυτήρια αναφορά, αντί να την καταθέσει στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών που είναι ο μόνος αρμόδιος να δέχεται μηνύσεις και εγκλήσεις από πολίτες και μηνυτήριες αναφορές από Αρχές και Αρχίδια και όχι αρχίδια.
Να μη μιλήσω για τα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα που συμβαίνουν μέρα παρά μέρα στην Κρήτη. Κανείς δεν ενδιαφέρεται.
Σώτος – μπαμπάς και οσονούπω γονέας 1 ή 2 ή 3 και δεν συμμαζεύεται.
Υ.Γ. Τις μέρες τούτες ασχολείται το διαδίκτυο και με το αν ήταν ομοφυλόφιλος ο Μέγας Αλέξανδρος. Γιατί; Για να εξιλεωθεί ο σύζυγος του Τάιλερ; Αν ήταν ομοφυλόφιλος ο Μέγας, είναι δυνατόν να μη γουστάρουμε τον Ελάχιστο;